Emas Semasa Dunia

Perak Semasa Dunia

Friday, June 17, 2011

Blog kedua : Berasaskan perniagaan emas

Assalamualaikum,


Pertama sekali saya nk memberitahu kepada pengunjung setia blog saya bahawa saya telah membuka / membuat blog saya yg kedua yg diberi nama SeTapak Emas Enterprise. Saya adalah pengedar produk emas dan barang kemas bagi Negeri Selangor dibwh syarikat #### gold (bizmambau). 

Sekarang, hanya barang kemas  shj yg diterima utk dipajak di institusi2 pajakan di Malaysia. Maka saya telah mengambil langkah untuk membantu mereka yg ingin mencari emas yg sesuai yg boleh dipajak. Kerana apa? Kerana sekiranya mereka terdesak untuk menggunakan wang, mereka boleh membawa produk2 emas yg akan saya jual di institusi2 pajakan untuk mendapatkan wang pinjaman. Sungguh mudah. 

Selain menjual dan membeli barang kemas baru dan terpakai, saya juga akan memberi 
perkhidmatan menukar goldbar dengan barang kemas pada masa yg akan diberitahu kelak.

Dan yg paling penting, produk yg ingin saya jual dari syarikat #### gold (bizmambau) ini adalah begitu sesuai untuk dibuat pajakan kerana barang kemas itu dihasilkan memenuhi syarat2 pajakan.

Bagi mereka yg ingin membuat pelaburan dan tidak kearah pajakan, goldbar masih lagi pilihan yang baik.

Blog kedua saya ini akan mula diperkenalkan disini setelah semua produk yg akan dijual disiarkan di blog SeTapak Emas Enterprise. Terima kasih atas sokongan anda dan diharapkan sokongan itu akan berterusan. Insyaallah.

:: Sebarang pertanyaan tentang emas atau ingin membuat pesanan emas, bolehlah email ke  
laburdiemas@yahoo.com